Eksam 05.01.1998
Kuvada ekraanil korvpallivõistluse tabloo - palju punkte on võistkonnal A, palju
võistkonnal B, palju aega jääb poolaja/võistluse lõpuni, vigade arv kummalgi
võistkonnal.
Ekraanil peab olema näha, kumba võistkonna käes on pall.
Lisada ekraanile objektid järgmiste sündmuste imiteerimiseks:
- 3-punkti vise
- 2-punkti vise
- vabavise
- mängu katkestamine-mängu jätkamine (alustamine)
- aut
- viga
- pallikaotus
Viske tabavus/möödaminek valida juhuslikult keskmist tabavusprotsenti arvestades
(näiteks 3-punktilistel 45%, 2-punktilistel 60%, vabavisetel 90%).
Eksam 06.01.1998
Bensiinijaam müüb kolme liiki kütust. Kütuseliigid ja hinnad on väljas,
hindu saab vajadusel muuta.
Bensiinijaamas on neli tankimiskohta, millel igaühel on:
- kütusemargi valikuvõimalus
- tankimise alustamise nupp
- tankimise lõpetamise nupp
- näidik, mis kuvab tankimise ajal jooksvalt väljastatud kütuse hulga ja maksumuse
Tankimiskiirus on sama sõltumata tankimiskohast ja kütuseliigist.
Tankimise lõppedes blokeerub tankimiskoht seni, kuni kütuse eest on kassas makstud.
Kassas peab olema näha suvalises neljast kohast tangitud kütuse maksumus.
Peale tasumist saab kassapidaja lubada selles tankimiskohas järgmise auto teenindamist.
Eksam 15.01.1998
Kliendisaalis on kolm teenindajat ja 12 tooli klientidele.
Imiteerida ja kuvada ekraanil järgmised sündmused:
- Klient saabub, võtab järjekorranumbri ja istub suvalisele vabale toolile (kui on). Toolil kuvatakse kliendi järjekorranumber.
- Teenindaja vajutab nupule näitamaks, et ta saab teenindada järgmist klienti. Tema töökohal kuvatakse järjekorras esimesena oleva kliendi järjekorranumber.
- Kliendi teenindamine lõpetatakse, tema järjekorranumber kustutatakse teenindaja töökoha juures.